caarolineandersson

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Caroline Andersson - 7 augusti 2013 20:52

Hello, nu har jag kommit hem från Hannah :)
Jag tänkte blogga lite om min farfar som ganska nyss har dött :(

Så, min farfar hette Dane Ljungberg och va 80 år. Han fick ca ett år innan han dog en stor stroke men blev återställd. Han gick tillbaka till sitt normala liv och så. Allt började med att min faster skulle fråga han om han hade betalat räkningarna. Men han sa bara: Jag fattar inte vad du säger. Jag vet att vissa kanske tycker att det låter konstigt. Men det var så, och man vet inte varför. Så när det hade hållt på så ett tag åkte han in på sjukhuset. Men alla hans värden var bra och så. Men nu var han helt okontaktbar.. Man kunde inte ens få ögonkontakt med honom. Sen hamnade han i koma, eftersom han hade fått ännu en stor stroke+lunginflammation. När de sen försökte väcka honom så dog han :(
Det som var sorgligt va att jag inte hann prata med honom innan han dog.. Ibland undrar jag hur det känns, att dö alltså. Att inte kunna ta ett sista andetag. Min teori är att innan man dör helt. Får man Flashbacks genom hela sitt liv. Man kommer ihåg allt. Från man var liten tills nu. Ni kanske inte vet hur det känns att förlora någon. Men jag tog det väldigt hårt :( Det känns bara som att någon tar bort en del av ens hjärta. Där den personen fanns. Aja, blir bara ledsen..

Så, vad tycker ni om min blogg? För mycket text? För mycket bilder? Jag har ännu inte fått några frågor :( Va inte blyga :) Jag dömer INGEN! Så fråga på <3
Bloggar ett kvälls inlägg senare, Hejdå :*

Av Caroline Andersson - 7 augusti 2013 18:34

Hello alla :)
Nu är jag hemma hos Hannah, vi sitter och tittar på desperate housewifes :) Det är verkligen en serie jag kan tipsa om! Den handlar om fem kvinnor. En av dom tar självmord. Dagen hon dödade sig själv så fig hon ett mystiskt brev.. Intressant :D

Vi ska kanske hem till mig sen :)
Dagen outfit är ett par svarta shorts, en tröja (som egentligen är en kjol) och uppsatt hår, lite enkelt sådär <3

Följ Hannah på ig! Hanniskaka! Kan berätta lite om Hannah. Hannah är min absolut bästavän som jag någonsin har haft. Hon och jag hår inte att beskriva. Hon är så härlig och rolig, man hittar alltid på något med henne :) Jag började i samma klart som henne i fyran. Fast det var förens i slutet av fyran som vi började umgås. Jag och Hannah bråkar mycket, och ofta! Men det går alltid över :)

Ifall ni skriver något dumt kommer det inte bli roligt för er :) Bloggar mer sen :) Bildbomb på fina bilder som jag hittat på Wehartit. Ladda hem den nu! Den är jätte bra :D Ses :*

Av Caroline Andersson - 7 augusti 2013 13:49

Hejhej :)
Nu sitter jag i sängen :) Vaknade typ nyss för jag pratade FaceTime med Hannah till halv två :)

Kärlek till min säng <3
Idag ska jag förmodligen vara med Hannah hemma hos henne :)
Hannah är min bästis bara så att ni vet :) Snart börjar skolan! Både ja och nej :) Nej för att skolan är jobbig, och ja för att vi kommer få våra MacBooks! :):):):)
Bloggar mer senare, puss :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Caroline och är 13 år. Är mycket intresserad av djur (hästar mest) Kommer blogga om livet och sånt :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni som läser min blogg?
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards