caarolineandersson

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Caroline Andersson - 6 augusti 2013 22:16

Hej :)
Har nyss pluggat lite spanska.. Sommarläxor ni vet :(

Skönt att det är färdigt iaf :)
Ska nog gå och lägga mig snart :) Men ska bara vänta på min storasyster. Såg att jag nu hade 88 sidvisningar!!! Gud asså! Så Happy :))

Bara en liten bild..
Goodbye <3

Av Caroline Andersson - 6 augusti 2013 18:38

Hello :)
Såg nyss att jag hade fått från 0 till 52 sidvisningar på två dagar! AWSOME! :D Tänkte ha en liten frågestund :) Så om ni vill kan ni kommentera eller kika mig frågorna på min kik. Min kik är Caroline0000 <3

Tycker sånnahär ridstövlar är sjukt snygga! Vad tycker ni? :)
Läste för ett tag sen tidningen där det stod om djurplågeri :( Blir så ledsen av att läsa sånt... Hur kan man vilja skada ett sött litet oskyldigt djur?! Det handlade om amstaffhundar, jag tycker att sånna hunda är sjukt söta och om man bara skulle uppfostra dom rätt så skulle dom bli jättesnälla! För ett tag sen passade vi en liten bulldogg, hur snäll som helst! Och sen när man går på gatan så kan föräldrar säga till sina barn: Akta er det där är sånna hundar som äter människor! Hur f*n kan man säga så?! Och till sina barn? Har bara lust att slå upp dom j*vlarna! Läste iaf om en amstaff på 2 år som folk hade använt el halsband på! Hur tänker folk?! Den va nu inne på ett hundstall och den blev tillochmed rädd när djurskötarna tog fram ett koppel :( Poor dog :(

Det är iaf hur jag känner, inga hatkommentarer tack :)
Bloggar mer senare eller imorgon :)
Puss och kram <3 #allaslagshundaräger

Av Caroline Andersson - 6 augusti 2013 11:53

Hello!
Idag vaknade jag av min syrra och hennes pojkvän som pratade jätte högt.. Aja, idag ska jag städa och fixa lite hemma. Kanske ska vara med Hannah senare:) Saknar som f*n att sitta på hästryggen :( Att bli ett med hästen, så skönt asså :)

Följ mig på instagram!! Jag heter Carroparroeni :) Bloggar mer sen :) Goodbye <3 (Jag och min kusin i kärlekstunneln på Grönan)

Av Caroline Andersson - 6 augusti 2013 00:04

Hej :)
Ni kanske redan har läst lite om mig i min presentation så ja..
Men iaf, jag älskar hästar stora som små, jag ska tyvärr börja rida stor häst till hösten då min ponnytid är över :( Jag hade äntligen fastnat för en C-ponny som heter Max, han är ganska framåt, har egen motor och älskar att hoppa. Men hästarna blir nog också bra :) Det var bara ett lite snabbt inlägg, skriver mer imorgon! Puss och godnatt ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Caroline och är 13 år. Är mycket intresserad av djur (hästar mest) Kommer blogga om livet och sånt :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni som läser min blogg?
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards