caarolineandersson

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Skolan :(

Av Caroline Andersson - 21 augusti 2013 12:30

Nus sitter jag i skolan vi sitter på en lektion. Vet inte vad för lektion efetsom det bara första veckan. Vi slutar vid två :( Är jätte trött. Har fortfarande inte kommit på hur man lägger ut bilder från datorn :( Om man ens kan det... Men kan inte någon snälla kommentera hur man gör? Blir verkligen jätte irriterad för att jag inte vet.. Och jag vill verkligen kunna :( Iaf. Snart är det fredag :) Den bästa dagen alla skolbarn vet på hela veckan    Bloggar mer sen :* #boringatschool #listen #to #music

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Andersson - 3 september 2013 17:37

Hejsan.  Nu har jag fixat så att jag ska börja på Blogg.se istället. Känner att alla bloggar där. Och man har inte riktigt den möjligheten att röra sig så fritt på bloggplatsen om ni fattar? Så läs min nya blogg :* caarolineanderssonn.blogg.se ...

Av Caroline Andersson - 1 september 2013 13:50


Hej.  Jag hinner knappt slänga in ett kort inlägg nu.  Men igår kväll var vi och åt kräftor. Mitt ute i skogen, men det var mysigt. Vi kom hem vid halv ett tiden. Idag sov jag länge :) Skönt! Idag ska jag städastädastäda. Vi har typ "Städdag" M...

Av Caroline Andersson - 30 augusti 2013 19:34


Hej! Idag har vart rolig. Först var jag i skolan :) Men vi slutade ganska tidigt :) Sen åkte jag hem och åt, klädde på mig ridkläderna och drog till stallet. Idag red jag värsta skönheten. Han var helt fantastisk, luftig i stegen, tuggade på bettet...

Av Caroline Andersson - 30 augusti 2013 08:46

Hej!  Nu är jag i skolan :( Kom en timme tidigt.... Vi började 09:15 men jag kom vid åtta för jag trdde vi började kvart över :( Men vi börjar snart så...  Iidag har jag på mig: Tröja-H&M Byxor- Ginatricot Skor- Converse Lägger upp bild t...

Av Caroline Andersson - 29 augusti 2013 19:03

Hej. Har tyvärr inte bloggat på länge :( Men jag har haft mycket.. Idag åker Marcel hem :( Men han kommer säkert fler gånger:) Men gud jag kan verkligen inte sluta tänka på han. ^.^ Han är sååååååååååååå snygg. Jag är verkligen jätte snygg     ...

Presentation

Jag heter Caroline och är 13 år. Är mycket intresserad av djur (hästar mest) Kommer blogga om livet och sånt :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur gamla är ni som läser min blogg?
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards